הפקת סרטוני תדמית למטרות שיווק

הפקת סרטוני תדמית

אחת הדרכים השיווקיות והאפקטיביות ביותר שיש היום הן סרטון תדמית. היכולת להעביר כל כך הרבה מסר בצורה מקורית ומעניינת ובזמן כל כך קצר, הופכים את הכלי הזה למבוקש בכל עסק שמעוניין להיות נוכח וקיים ברשת האינטרנטית ובכל מדיה רלוונטית אחרת. יש כיום חברות רבות שנותנות שירות של הפקת סרטון תדמית למגוון של צרכים, עבור חברות וארגונים רבים. הפקה של סרט מתחילה תמיד משלב הרעיון ועד העריכה של הסרטון שבסופו מופץ לעניי כל כשהוא מספק מענה שיווקי לטווח ארוך. סרטוני תדמית היום מתאימים לכל פורמט מדיה שיווקית כמו אתר החברה, אמצעי המדיה והרשתות החברתיות, הקרנה במסגרת כנס, פרזנטציה וכולי.

למה זה חשוב כל כך לעסק שלך?

היום על מנת להיות נוכחים בשוק ורלוונטיים, צריך גם להשקיע כסף, מחשבה ומקוריות, וסרטי תדמית הם לחלוטין הדרך לעשות זאת. בעלי עסקים שמעוניינים שהעסק שלהם יצליח יעלו את הסרטון לעיתים תכופות במיוחד כדי להגדיל ולהרחיב את החשיפה שלו בכל רגע נתון. סרטוני תדמית מטרתם לחשוף את החברה או בית העסק, לשקף את יתרונותיו של המוצר או השירות, לשכנע כמה הוא כדאי ומומלץ ובסופו של דבר להניע את כל מי שצופה בו לפעולה. על כן, חשוב שהסרט יראה אמין ומדויק ובעיקר מקצועי.

להתאים את עצמנו לשוק התחרותי העולם שלנו מתנהל בשוק תחרותי שכל הזמן גדל בהתאם לטכנולוגיה שמתפתחת במהירות שיא. יחד עם זאת, סרטון תדמית עדיין מהווה כלי שימושי ויעיל שיכול למנף את החברה ולאפשר לה להיחשף אל מול קהל לקוחות רב. מדובר באמצעי שיווקי שניתן להפיק בקלות יחסית כל עוד מתכננים אותו בצורה מקצועית ומוקפדת. חברת הפקה שמתמקצעת בהפקת סרטוני תדמית תוכל לסייע ועבור זה יש להשקיע של זמן וכסף אבל התוצאה בהחלט תהייה משתלמת לטווח הארוך. הפקה של סרטי תדמית היא מכלול שלם של אלמנטים שיוצרים בסופו של דבר את התוצר המוגמר. מלבד הרעיון המקורי שיגובה בתסריט מדויק שמציג את החברה או העסק בצורה הטובה ביותר, יש צורך בבחירת לוקיישן (מיקום), שחקנים, צלמים, ציוד, מוסיקה, תפאורה וכולי.

סרטון עם מקורי ואטרקטיבי די ברור שהכול מתחיל ונגמר ברעיון מקורי טוב! הסרט שלכם חייב להיות מסקרן, יצירתי ומקורי כאחד. היום רצים ברשתות כל כך הרבה סרטונים, ועל מנת ששלכם ימשוך את העין ויבלוט מעל כולם יש לחשוב מחוץ לקופסא ולהצליח במקביל גם להעביר את המסר בזמן קצר. רצוי שהסרטון יעביר את כל מה האינפורמציה החשובה בצורה היצירתית ביותר שתמשוך את הצופה לראות אותו עד הסוף ולאחר מכן תותיר בו את התחושה והרצון לרכוש את המוצר או לקבל את השירות של החברה או הארגון.

יש לכם מוצר או שירות חדש ואתם רוצים להפיק סרטון תדמיתי? חברת גושפנקה הפקות מספקת שירותי הפקת סרטוני תדמית לעסקים, חברות וארגונים. ההפקות נעשות את זה על ידי תחקור מעמיק ועם צוות מקצועי שילווה אתכם לכל אורך שלבי ההפקה עד שהסרט ייחשף בכל המדיות ויצליח למשוך את קהל הלקוחות הרלוונטי. לפרטים נוספים צרו קשר עם גושפנקה הפקות.

אהבתם את המאמר? שתפו!
דילוג לתוכן