למה אנחנו צריך לבנות אירועים בפייסבוק ולשווק אותם?

אירועים בפייסבוק

כשאתם רוצים לקבץ את החברים או את המשפחה שלך לכמה שעות בודדות, אפשר לפתוח אבנט בפייסבוק ובכך להכריז על המפגש. האמת שאפשר גם להשתמש בזה לאירועים אחרים של העסק כמו כנסים, אירועי השקה או מבצעים לזמן מוגבל. אבנט בפייסבוק הוא כלי יעיל בשביל לגרום לקהל להתאסף במקום אחד, והאופציות בו מרובות. בואו נסתכל על היתרונות שלו.

ניתן למלא פרטים בקלות

עיתונאי פעם אמר לי שבכל כתבה צריכים לענות על 5 שאלות:

  • מי?
  • מה?
  • מתי?
  • למה?
  • איפה?

זאת גישה בריאה למילוי הפרטים באירוע. מי אמור להגיע, מה אנחנו מציינים, מתי הוא מתרחש (יש אופצייה לאירוע בודד, אירועים חוזרים או כמה מועדים של אותו אירוע), למה אנחנו מציינים את האירוע (אפשר להוסיף פוסטים באבנט עצמו כדי להסביר עליו) ואיפה הוא עומד להיות. בנוסף לכך, אפשר גם להוסיף לינק לקניית כרטיסים וגם תמונת קאבר (שצריכה לעמוד בפורמט מסוים ולמשוך את העין) כדי להשלים לגמרי את האבנט. קראו עוד על קידום אירוע בפייסבוק

חיסכון בזמן

תחשבו על זה; במקום להתקשר ולשלוח הודעות לכל אדם, אפשר פשוט לפתוח אבנט ולהזמין את האנשים. אם רוצים להזמין אנשים מסוימים, אפשר לשלוח את האבנט דרך המסנג'ר בהודעות של copy paste ולסיים עם זה. גם לא צריך לשלוח ערמה של הזמנות בדואר, שגם מוביל אותנו ליתרון הבא.

חיסכון בכסף

הזמנות בדואר עולות כסף. גלויות עולות כסף. האם יש מישהו מסוים שצריך לדעת שיש אבנט? שלחו לו הודעה פרטית וסיימו עם זה. דרך אגב, יש חברים שממש יסייעו לכם להביא יותר אנשים ויזימינו אותם לעשות פעילויות אקטיביות בדפים שלכם. כל מה שצריך לעשות זה לבקש מהם.

אפשר להעריך כמה אנשים עומדים להגיע

הפייסבוק אומר למנהל האירוע כמה אנשים עומדים להגיע. למרות זאת, כדאי לחלק את זה בלפחות 3 בשביל לדעת כמה אנשים יגיעו בפועל. זוהי הערכה גסה, אבל חשוב לזכור – תמיד עדיף שיהיה עמוס מידי מאשר ריק מידי.

יש אופציות נוספות לאבנטים בפייסבוק

אפשר לפתוח מסיבה פרטית, אשר לא תיחשף להרבה אנשים שאתם לא רוצים שיגיעו אליה. אפשר לפתוח אבנט המיועד לכולם, ולפרסם אותו לאין ספור אנשים. אפשר לעשות קידום ממומן של אבנט בפייסבוק ולקבל עוקבים נוספים, בהתאם לתקציב ולפילוח הקהל (סינון האנשים שאתם רוצים שיראו שהאבנט באוויר). יש גם הרשאות לגבי למי מותר ואסור לפרסם באבנט או אם רוצים שאנשים אחרים יראו כמה אנשים מתוכננים להגיע. יש גם אופציה לפרסם את האבנט בצורה אנונימית, מבלי שאף אחד ידע מי אתם.

סיכום – למה לפתוח אבנט בפייסבוק

כמו שכתבנו כאן, יש סיבות רבות לפתוח אבנט בפייסבוק ולא לתת לרגליים לעשות את העבודה בשבילכם. מצד שאני אנחנו ממליצים בחום לא לפתוח אבנט לאירועים פורמליים מידי כמו חתונה או בר מצווה. אופצית האבנט מיועדת בעיקר לכנסים, מסיבות, ימים מיוחדים בעסקים או מבצעים המוגבלים בזמן.

המאמר נכתב ע"י חברת שיווק דיגיטלי – סער ברעם.

חזרה לבלוג עשן הזמן.

אהבתם את המאמר? שתפו!
דילוג לתוכן